salji pink


tak tau macammana nak bagitau. dah lama sangat dah. urm okay story dia macamni. tadi aku online FB,google-ing then layan blog2 yang review skincare, then tiba-tiba terpandang and tegatal nak click butang dashboard dekat atas belah kanan screen laptop. and guess what ? i found my old berhabuk blog!! 

oh my, baru habis baca. seriously made my day. senyum sorang-sorang bila baca entri yang ditulis sendiri oleh 'nur nadhirah husna' orang yang sama tapi lebih muda masa tu. last entry 31 December 2011. and today 18 january 2014. im 24 now!! yup seriously 24!

betul lah orang cakap tak rugi kita buat blog ni. dia macam diary versi canggih sebab tak payah duk cari kertas and pen bila nak tulis something yang penting-penting tu. benda ni terbukti sekarang. banyak kenangan dalam blog ni. kenangan yang membuatkan aku terasa tua. and mengingatkan aku macammana aku dulu. macam kanak kanak ribena. childish. ceitt macam lah sekarang dah matured enough! ;p

but the truth is, i'm getting older. banyak perubahan terjadi dalam kehidupan. memang banyak sangat. rasa nak menangis. don't know why. maybe sebab terasa sangat kitaran hidup ni. rindu nak jadi budak yang baru habis spm, nak p study, yang poyo-poyo bila dapat duit ptptn. haha ;D

** bila kita makin dewasa means makin banyak tanggungjawab yang kita kena hadap, makin banyak dugaan, cabaran, and macam-macam lagi yang kita kena tempuh. bunyi macam skema kan? tapi ni lah kenyataan :)



0 orang sayang saya:

Post a Comment