salji pink

ms.messy terkena syndrome ape ???



hai korang !! disaat ms.messy tengah wat post ni ms.messy sangat2 lah tak larat .

mate berair !

badan panas gila !!
kepale dah pusing2 ni pening sangat !!

omg !! syndrome ape yang saya kene ni

penyakit ape ni . wuuuuu :(


tadi mengadu dekat mak '' ma akak tak larat ni . wuuuuuu sedih nak nangis T_T ''
pastu ayah dengar ayah menyampuk " tu lah padan muko . dogil bona ! "

( lagi bertambah sedih . hancus hati ni . pilu je rase ! )
lelebih plak touching

okay biar saya bagitaw kenapa ayah marah bila saya mengadu tak larat tadi .
sebab semalam sampai harini ms.messy tak berhenti makan durian ! semalam kawan ayah bagi banyak sangat . 10 biji macamtu . pastu semalam ayah bukak 3 biji makan ramai2 . lepastu diorang dah abis makan , saya boleh pulak layan sendiri bukak buah durian sorang2 . ada la 4 biji makan sorang2 . tadi pon sambung makan lagi . sekarang padan muka !!!

tak penah makan banyak sampai macam ni . nafsu ape ntah tiba2 je !
(ayah cakap hantu durian dah masuk dalam badan . sebab tu degil =.=' )


p/s : rupa2 cik messy terkena sindrom penangan durian ! padan muke diri sendiri :p

cedap nye ! hehehe tak sedar diri lagi ni :p

0 orang sayang saya:

Post a Comment